071020

Fredagskvällen blev lugn.
Åkte till Runsvik och träffade älskade Christian som äntligen kommit hem från sin arbets/supar resa. Skönt o ha honom hemma igen! : ' )
Vi köpte (eller ne Christian köpte och jag pekade på vad jag ville ha) godis, dricka och lite chippe för att sedan tillbringa en myskväll tillsammans, awww <3
Såg på nyaste Beck filmen, den var rätt bra tycker jag. Sen vart de lite fråga Olle. Man måste ju lära sig något ;) haha. Somnade rätt sent för ovanlighetens skull. Vilket såklart resulterade i att jag var tröttsatan imorrse.
Fyfan. Men upp skulle man endå. Och svinigt kallt var det i kissilitens rum. Fönstret hade nämnligen stått öppet hela natten. Frös fan rumpen av mej.

Jobbade några timmar på ica kvantum nacksta, sen åkte jag hem och tog mej en matbit osv.
Senare bar det av till Ica nivrena när jag blev kvar till närmare halv fem. Jobbig dag. Extrapriser överallt så det är så jävlarns mycket att göra. Men lördag innebär OB, vilket gör att man orkar lite extra ;p

Hemma nu iaf och sitter och funderar vad  jag denna lördagskväll ska hitta på. Utgång? Käänske de, men känner mest för lite mys i en varm säng.

lööv, pussa

image29

kärlek

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0