update.

Jaha, här har det inte skrivits något vettigt på ett tag.
Tänkte lägga ner, men varför? Några rader om vad som händer i mitt liv är väl ganska oskyldigt endå.
Har väl inte hänt så fruktansvärt mkt sen sist. Kikat på ett gäng lägenheter, ingen som fallit mig i smaken.
För små, för stora, fel område, för gammalt. Haha. När ska jag hitta något som passar?
Förövrigt så har jag väl jobbat. Träffat en och en annan vän har jag också gjort.
Idag blev det en tur till Birsta och stan med Christian. Vi köpte presenter till våra pappor. Jag köpte en jättefin tröja till min far, men den passade såklart inte :(
Justja, höll på glömma! I helgen var jag på bröllop och dop också. Det var min kära syster Titti och hennes man, Tobias som gifte sig och det var deras lilla Rasmus som blev döpt. hih.

Nu ska jag föra över några tysenlappar från ett konto till ett annat, för imorrn inhandlar jag en 32tums plasma tv :D iiiiiiiiiiiih.

over and out, Josiefin

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0